Vi använder cookies för statistik, anpassat innehåll och annonser. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du cookies och vår personuppgiftspolicy.

Tillbaka

Frågor och svar kring litteraturbevakning

Vad innebär en Litteraturbevakningstjänst?

Vi bevakar ett, eller flera, specifikt valda områden åt dig. När det utkommer ny litteratur inom ämnet får du den skickad till dig – på det sättet har du alltid uppdaterad och aktuell litteratur tillgänglig. Vanligen kommer det tre till sex titlar per år inom de olika områdena.

Tjänsten är kostnadsfri och du väljer själv vilken litteratur du vill behålla. Du har full returrätt i 10 dagar, med returporto som enda tillkommande kostnad.

Tjänsten gäller tills vidare fram till att en uppsägning meddelas skriftligen till oss.

Jag vill kunna se alla böcker inom ett visst område, hur gör jag det?

Under menyvalet Bokhandel hittar du bland annat valet Kategorier. Klicka där så kommer du till de kategorier vi har delat in böckerna i. Alternativt kan du söka på ett ord/område i sökrutan.

Vad innebär det att en produkt är restnoterad?

Det händer att populära produkter tar slut innan vi hunnit få hem en ny leverans. Vid restnotering bevakar vi din beställning och skickar ut din produkt så fort vi har fått in den i vårt lager. Har du frågor om restnoterade produkter kontakta Kundservice.

Erbjuder ni försäljning till kunder i annat land än Sverige?

Ja, det gör vi. Kontakta Kundservice så hjälper vi dig.

nullSvensk Byggtjänst7 Sep 2020